Διακρατική συνάντηση του «Comings and Goings» στον Δήμο Κύμης – Αλιβερίου
Για το επόμενο διήμερο έχουμε τη χαρά να φιλοξενούμε στον Δήμο μας τους Ευρωπαίους εταίρους του έργου URBACT IV «Comings and Goings», καθώς έχουμε τον ρόλο του οικοδεσπότη στη δεύτερη διακρατική συνάντηση του προγράμματος.
Ειδικότερα βρίσκονται στη χώρα μας εκπρόσωποι από
- τo Βιζέου Ντάο Λαφόες της Πορτογαλία, ως Επικεφαλής Εταίρο,
- το Ινστιτούτο Χωροταξικού Σχεδιασμού της Περιφέρειας Σίμπενικ-Κνιν της Κροατίας,
- τον Δήμο Γιόελαχτμε της Εσθονίας,
- το Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης Τισμενίτσια της Ουκρανίας,
- τον Δήμο της Επαρχίας Γιούρμπαρκας της Λιθουανίας,
- και τον Δήμο Ελ Βεντρέλ της Ισπανίας.
«Σήμερα και αύριο θα έχουμε την ευκαιρία να γνωριστούμε καλύτερα, να παρουσιάσουμε τον Δήμο μας και τις ομορφιές του, αλλά και να συνεργαστούμε για την ανάπτυξη λύσεων που θα διασφαλίζουν την πρόσβαση των πολιτών σε αξιόπιστες, οικονομικά προσιτές και βιώσιμες υπηρεσίες μεταφορών, ανεξάρτητα από τον τόπο διαμονής τους» τόνισε ο Δήμαρχος Κύμης – Αλιβερίου, Νίκος Μπαράκος, στον χαιρετισμό του.
Και πρόσθεσε: «Η ανάγκη αυτή είναι ιδιαίτερα σημαντική τόσο στις αστικές όσο και στις αγροτικές περιοχές, όπου οι μεγάλες αποστάσεις και οι περιορισμένες επιλογές μετακίνησης συχνά δυσχεραίνουν την πρόσβαση στην εργασία, την εκπαίδευση, την υγειονομική περίθαλψη και άλλες βασικές υπηρεσίες.
Και αυτό ακριβώς κάνει το “Comings and Goings”: δημιουργεί ευκαιρίες για αμοιβαία μάθηση, ανταλλαγή γνώσεων και εμπειριών, καθώς και συνεργασία με στόχο την αντιμετώπιση κοινών προκλήσεων που επηρεάζουν πολλές πόλεις και περιφέρειες σε ολόκληρη την Ευρώπη.
Καλωσορίζουμε θερμά τους εταίρους μας και είμαστε βέβαιοι ότι οι επόμενες δύο ημέρες θα αποτελέσουν μια ιδιαίτερα δημιουργική και παραγωγική εμπειρία για όλους».



